pondělí 1. března 2021

Konec února

 Někdy mám pocit, že si čas dělá, co chce. Není přeci možné, aby byl už březen. Vždyť nedávno byly Vánoce. Poslední únorový den se předvedl v celé své kráse s vůní jara. Sluníčko nás vylákalo vypít si naši první letošní kávu na zahradě. Udělala jsem k ní koktejl z posledních malin. Teď už budu doufat, že opět nějaké maliny uzrají. Nelinka dostala školení, jak se správně večer vyvenčit, aby to zvládla do 450m, abychom měli rezervu:-)))). Zda to pochopila netuším, protože raději večer nemusí. Šli jsme na procházku a podle GPS navigace sledovali hranice katastru obce, abychom byli připraveni a nechodili jinudy. Už to vypadalo, že se víkend vydaří a já zvládnu dokončit rozdělané úkoly, které jsem si vytyčila na víkend. Zádrhel začal ve chvíli, kdy jsem zaslechla podivně kapat vodu. V kuchyni praskl odpad. Během chvilky jsem měla potopu. Pochytat tolik vody najednou nebylo v lidských silách. Takže jsem umyla nádobí, vytřela a celá kuchyň vypadá, jak po výbuchu bomby. V tu chvíli mi došly síly, tak jsem dokončila dvě rozdělané výšivky, které jsem našla zapomenuté na dně šuplíku. Myslela jsem si, že dnes uklidím vše na své místo, ale skříňka ještě nevyschla, takže musím ještě počkat. Únor skončil opravdu výborně. Hlavně, že jsme zdraví. Rija








6 komentářů:

  1. |Tak máš kuchyň vytřenou jedna báseň. Od nás teď odjel opravář. Neohřála se voda v boileru, praskl jakýsi drátek- spíš bych měla napsat, přepálil se.
    Výšivečky máš hezké !Kávu jsem ještě letos venku nepila, ale byla jsem v neděli poprvé letos na kole.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, tohle je nemilá záležitost. Nám jednou také praskl odpad, ale ve zdi a vše teklo manželovu bratrovi do ložnice. Míval tam bílý vysoký koberec. A ač jsme byli pojištěni, nic jsme nedostali, protože se prý pojistka netýká příbuzných. Změnili jsme proto raději pojišťovnu, protože v domě, kterému je 90 let, občas k nějakému maléru dojde.
    Výšivky jsou moc pěkné. 👍👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, malinový koktejl - ten bych si dala hned. Ať dokončení úklidu po potopě odsejpá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, malinový koktejl jsem nikdy nepila. To jsou maliny s mlékem? Jahodový si občas dělávám. Jo, ta potopa musí být strašná, tak ať vše brzy vyschne.
    Měj klidný březen. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, je naprosto jedno jaké ovoce dáš. Dělám z jahod, malin, borůvek, rybízu, nebo namíchám. Vanilkový cukr, šlehačka, mléko a cukr podle chuti. Máme raději kyselejší, je to osvěžující.

      Vymazat
  5. Rijo, líbí se mi Tvůj vyšívaný zajíček a stoleček s mozaikou. Tu mozaiku jsi dělala? Já jsem si dnes poprvé u nás na zahrádce vypila kafe a pak jsem tam usnula...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat