úterý 9. února 2021

Co nastane když,.....

 Přesně tohle mě napadá vždy, když dostanu nějaký nápad. Tentokrát to bylo manželovi přání pořídit si mikrovlnou troubu. V návrhu kuchyně jsem s ní totiž nepočítala a tudíž na lince není místo. Takže, co nastane když hledáte vhodný prostor na mikrovlnku? U nás nastane stěhování národů (neboli věcí):-)))). Pár dní jsem chodila do kuchyně a očima přecházela centimetr po centimetru a přemýšlela.....kam s ní. Zásuvky na myšku, varnou desku a troubu mám zabudované za linkou a přístup je jen přes poslední šuplík v lince. Ostatní zásuvky jsou zabudované v pracovní desce. Jediná vhodná zásuvka je vedle potravinové skříňky. Tudíž nezbývalo nic jiného. než přestěhovat k potravinové skříňce šuplíkovou komodu, která stála mezi dveřmi. Prostor mezi dveřmi najednou působí prázdně, divně. Takže vezmu komodu z verandy, ve které mám nastěhované šití a přestěhuji komodu. Báječné, ale z komody musím vystěhovat šití, nastěhovat drobnosti, které patří ke kuchyni, na volné místo přestěhovat ručníky, na vzniklé volné místo přestěhovat věci ze skříně s látkami, tam přestěhovat látky z verandy a místo látek nastěhovat věci z komody. Uf, to to byl zase jednou nápad:-)))). Koho že to napadlo? No jasně, mě. Koho taky jiného. Kupodivu jsem vyprázdnila krabici a pár drobností a vše vypadá dobře. Až....???? Až do té doby, než zjistím, že mi nesedí vhodné dečky k sobě. Látka s vločkami už není, na jaro je brzy. Otvírám skříň, prohlížím zásoby a nemůžu se rozhodnout, jak bude vypadat kuchyň. Nakonec to vyřeší neutrální proužek. Je neděle po obědě, vytahuji látku stříhám, šiji, žehlím a hurá, mám hotovo. Poslední tečka se udělala dnes večer, přivezli mikrovlnku. Tak můžu jít v klidu spát, neboť jsem sama se sebou spokojená. Další zimní víkend utekl jak voda a vůbec nevím, že byl. Rija









12 komentářů:

  1. Ahojky,
    taky mám problém umístit nové spotřebiče a celkově věci do kuchyně. Ačkoliv mi přijde docela dost veliká, tak bych asi potřebovala více místa a odkládacích a pracovních ploch:-) Tys to vyřešila moc pěkně!
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Rijo, tohle znám. Říkám tomu obracení baráku na jih. A stačí jen malá drobnost, ani to nemusí být mikrovlnka. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyřešila jsi to moc pěkně. Stálo to za to vyndávání, přendávání,zasouvání..........
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Rijo, máš to krásně vymazlené. 👍👍
    Já měla něco podobného v listopadu, když se muž rozhodl předělat osvětlení kuchyňské linky. Vše vystěhovat, když už to bylo venku, tak vše umýt. S manželem jsme sundavali skříňku na zem, kde jí předělával a potom znovu vyzvednout, pověsit a hlavně jí spojit s těmi stávajícími. A potom nastalo skládání puzzle, protože ty věci, které jsem vyndala, se nechtěly vejít. Jako kdyby se zvětšily, či rozmnožily. 😃
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to bylo velké stěhování národů. :-D :-) .. vypadá to moc hezky, útulně. To mám moc ráda. Dečka je krásná, taky ještě nemám jarní, je ještě brzo. :-)

    Hezké dny přeji, Evča.

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, to teda byla škatulata... :). A dečka je moc hezká, líbí se mi berevná kombinace.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Vlasta...když se paní Rijo na to dívám, tak bych ty dva velké kusy linky dala na konec linky , kde je ted mikrovlnka tu polici tu byste určitě dala nad tu mikrovlnku. Podívejte se na fotografii , nevypadá to dobře. Je to můj úsudek..Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by to určitě lepší, ale nejde to technicky udělat, protože ta vysoká skříňka je přidělaná k vrchní skříňce linky a oddělit nejdou.

      Vymazat
  8. Povedlo se. Když se chce, dokážeme divy :o)
    Hezký den. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Rijo, hotová škatulata hejbejte se. :o) To sis mákla, ale výsledek stojí za to a mikrovlnka krásně ladí s troubou.
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Jaruško, jak budete něco pořizovat příště, možná byste mohli přistavět aj kúsek baráku.:) M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maličký kúsek mám v plánu. Možná se toho i dožiji:-)))

      Vymazat