středa 28. října 2020

Skvrny na Slunci

 Sváteční den se vydařil na 100%.  Takových dnů bych brala víc, jenže předpověď počasí hlásí pravý opak. Krátké dny nejsou nic pro mě. Sluníčko se sice snažilo, aby vyprané prádlo uschlo, ale nakonec jsem musela větší část převěsit do domu, aby mi zítra nezmoklo. Podařilo se mi vyčistit záhony, naplnit popelnici s bio odpadem a manžel mi objednal nového pomocníka do domácnosti. Chtěli jsme využít volných dní a pozorovat hvězdy, ale v podvečer přiletí mraky a je po dívání. Tak manžel vytáhl dalekohled odpoledne, místo okulárů namontoval clonu a pozorovalo se Slunce. Měli jsme štěstí, byly vidět i skvrny. Neodolala jsem a vyfotila i naše mazlíky. Jakmile se něco děje, u všeho musí holky asistovat. Škoda jen, že jim nevydržel pohled, který měly, než jsem vzala do ruky foťák. Přeci mi nebudou dělat modelky. Ale i tak je jejich hlídací poloha úžasná. Chvílemi jsem měla pocit, že stačí málo a promluví. Můžu se taky kouknout? Ukaž, co tam vidíš? Těch otázek by mě napadlo víc. Se zvířátky se nemůžeme nikdy nudit. Rija






3 komentáře:

  1. Já také nemám krátké dny ráda a i proto patří podzim, i se svými barvami. k mým nejméně oblíbeným ročním obdobím.
    Prádlo se už ani nesnažím dávat ven, ale suším ho na půdě. Jakmile zajde sluníčko, mám pocit, že znovu vlhne.
    Skvrny na Slunci jsou parádně zdokumentované. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  2. Mne včera z procházky zahnal déšť, takže u vás bylo evidentně lépe...
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  3. Jaruško, vaši strážci Black&White nemají chybu. Marcela

    OdpovědětVymazat