neděle 10. července 2016

Na kolejích stála......

Ze čtvrtka na pátek jsem spala u maminky. Manžel odjel s mým bráchou na pánskou jízdu na kolech. No a já, abych si zjednodušila cestu do práce, jsem přespala u maminky. Bylo moc fajn večer si popovídat, tak jako dřív. Takže jsem ráno šla na vlak, tak jako za studentských let. Nad poli vycházelo sluníčko, ptáci zpívali, prostě nádherné ráno. U nádraží jsem zpomalila, protože jsem si uvědomila, co kdyby tam zase byly srnky. Měla jsem štěstí. Na kolejích stála...(za uchem květ neměla), ale dívala se na mě. Chvíli jsme se vzájemně okukovaly a já se pokoušela přiblížit, abych měla fotky ostřejší. Z křoví vyšel i srnec, ale ten se moc nerozhlížel, asi mě cítil. Přešel kolem srny, oba se na rozloučenou podívali mým směrem a zmizeli v houští. Miluji tyhle rána na nádraží. Nikdy nevím, co na mě z křoví vykoukne. Zatím ještě i sluníčko. Přeji všem krásné léto. Rija













1 komentář: