pátek 1. července 2016

1. červenec

Začaly prázdniny. No tedy jak komu :-)). Dovolenou plánuji až koncem července. Jako každý rok budu přes prázdniny dojíždět vlakem. Až na brzké vstávání docela romantika. Při čekání na vlak pozoruji vycházející sluníčko. Ještě pár dní bude sluníčko vidět celé, a postupně bude vycházet čím dál později. Ráno mě přivítala na kolejích srnka. Samozřejmě než jsem vyhrabala v kabelce foťák, tak ladným a pomalým krokem odkráčela do houští. Cesta z práce byla maličko dobrodružná, vlak končil jízdu neplánovaně tři zastávky před tím než vystupuji a dál se pokračovalo autobusem. Trať byla uzavřená celé odpoledne, ve vedlejší obci se srazilo auto s nákladním vlakem. Ještě štěstí, že vlak jel pomaleji. Za to doma na mě čekalo překvapení. Krásná kytička, višně v čokoládě a dóza do nové kuchyně. Už chvíli doma mluvím, že potřebuji nějakou krásnou dózu na potraviny. Takže manžel překvapil. Mé oblíbené barvy, styl. Asi kuchyň potřebuje trošku barev :-))). K večeru jsme si dali zeleninu na grilu a jen tak se zvědavosti jsem šla obhlédnout naše okurky. V tom zmatku s kuchyní jsem je zapomněla nasadit, takže jsem semínka sázela až po prvním máji. Našla jsem tři větší okurky a pár menších, takže nejpozději v neděli budu zavařovat první okurky. Letos to byla spíš taková legrace a něco z toho přeci jen bude. Jen musíme na podzim přidělat pár záhonků, aby se mi na zahrádku vešlo všechno, co potřebuji. Tak krásné červencové dny. Rija







2 komentáře: