neděle 26. dubna 2015

Víkend

Krásný nedělní večer. Poslední dubnový víkend končí a zítra opět do práce. Víkend utekl ani nevím jak. Byla jsem na srazu s partou úžasných holek. Od zářijového srazu uplynula hodně dlouhá doba a bylo na čase se opět sejít a pokecat. Kamarádka vymyslela úžasnou věc, víkendový sraz u nich v domě dětí. Tvořivý víkend byla úžasná výzva. Na šití peněženky a organizeru jsem si netroufla, ale zkusila jsem dělat ruličky z papíru a udělat si srdíčko. Kamarádka mi ukázala malování na textil a protože nejsem žádný troškař mám hned pět triček. Kromě tvoření a kecání jsme si s holkami vyměnily spoustu kytek a jako bonus nás kamarádka vzala do zahradnictví. Vypadaly jsme jak nálet kobylek. Kamarádka mi nabídla, že mi odveze stromeček, takže mám malou okrasnou jabloň. Ještě ji dopravit na zahrádku a je to v pohodě. Došly jsme ale k úžasnému poznání. Kdysi jsme si řekly, že na srazy budeme jezdit jen s kabelkou. Nikdy se nám to nepodařilo a od té doby, co srazy slouží jako burza zahradních přebytků je to ještě horší. Vůbec nejhorší je poznání, že se nám tašky přes noc naklonují. Domů jsem dojela odpoledne s taškami plnými květin, takže jsem tu celé odpoledne běhala s lopatkou a rýčem a hledala vhodné místo. Do sbírky mi přibyl nový medvídek. Navíc jsem dostala krásnou patchworkovou dečku, levandulové srdíčko a mýdlo jako růžička, které uložím na památku do prádelníku.  Mám nasazeno a těď už jen, aby se kytky ujaly. Užily jsme si spoustu legrace, pokecaly a měly i tombolu. Za rok opět na stejném místě. Jen tedy musíme vytunit povinnou výbavu - kufr na kolečkách, je nutností. Už se těším na další setkání. Holky díky za to že vás mám. Rija



Celý včerejšek jsme okukovaly látky a dneska jsme nacházely spoustu, které jsme neviděly

První pletené srdíčko









4 komentáře: