pondělí 25. srpna 2014

Malé prázdninové zastavení

Prázdniny se pomaličku blíží ke konci a za týden opět začne školní kolotoč. Děti mám již chvíli ze školy venku a starší už úspěšně ukončil vysokoškolské studium a začal další etapu života v pracovním procesu. Mladší za pár týdnů začne studovat, ale už to není takové to klasické studium. Už je to jen jeho studium. Taky máte pocit, že letošní prázdniny utekly moc rychle. Mě ano a nestihla jsem zdaleka všechno, co jsem si přála. Výletů letos moc nebylo a tak jsem si minulé pondělí jeden takový malý udělala. Kolegyně a kamarádka mě pozvala na poznávací návštěvu k nim do městečka. Párkrát jsem přes něj jela autobusem, ale zatím jsem neměla možnost se městečkem projít a mám ho vlastně za humny. Mám moc ráda lidovou architekturu a fascinují mě klasické moravské ornamenty zdobící domky na jižní Moravě. Zaujal mě i nádherný kostel se zajímavou střechou. Prostě bylo neustále na co koukat. A to jsem neviděla ani třetinu z městečka. Samozřejmě, že při prohlídce městečka jsem zvládla ještě degustaci vína. U nás na Moravě je to normální, jen mě už nějak chybí ten správný trénink, tak nestačím. Dneska se mě kolegyně ptala, kdy budeme pokračovat v prohlídce. No popřemýšlím o tom, potřebuji oddychový čas. Brzy se tam ještě vrátím, musím navštívit muzeum hraček a další zajímavosti. Rija






2 komentáře:

  1. Ahoj Rijo, není to náhodou Lanžhot? Když jsem si projížděla tvůj milý blog, tak mi ty fotky úplně udřely do očí :-).
    Můj tatínek totiž z Lanžhota pocházel a já to tam strašně miluju :-).
    Pěkný den Renáta

    OdpovědětVymazat
  2. Renčo máš pravdu. Brzy přidám pokračování. Díky za návštěvu. Rija

    OdpovědětVymazat