neděle 18. května 2014

Sny

Každý člověk má své sny. Někdo sní o luxusní dovolené, někdo o vhodném partnerovi nebo lepší práci. Sny k životu patří. Mám také spoustu snů, některé jsou takové ty tajné a jiné obyčejnější. Možná to ani tak nejsou sny, jako přání, touhy nebo nápady na tvoření, úpravy zahrady, úpravy chalupy a tak podobně, každopádně sním co, kde, kam a jak, takže to jsou sny. Jenže mě v poslední době začaly takové sny, nápady přepadat častěji a když jsem pak přemýšlela do čeho se pustím většinu těchto snů jsem zapomněla. Občas jsem si něco napsala na lísteček, který jsem někam uložila a když byl zapotřebí nenašel se. Sem tam je potřeba myšlenku doplnit kresbou, abych nemusela dlouze přemýšlet, co tím chtěl vlastně autor říct. Někdy myslím rychleji než píši a pak netuším, co jsem měla na mysli. Začala jsem proto uvažovat o bloku, kam si budu zapisovat, co mě napadne. Jenže tady nastal problém, neobjevila jsem nic co by se mi líbilo a když se mi líbil obal nevyhovoval vnitřek. Nakonec jsem na takový zajímavý blok narazila v LIDLu, jen obal nic moc. Rozhodla jsem se tedy nějaký vlastní vytvořit. Motiv jsem si vyšila už mezi vánocemi. Pár týdnů mi trvalo, než jsem vymyslela ten správný nápis. Nějvětší problém byl s ušitím. Věděla jsem jak by měl obal vypadat, ale šití mi pořád nějak nešlo. Udělala jsem spoustu chyb, tak výsledek není vůbec uspokojivý. První chybu jsem udělala už při prvním ustřižení látky a umístění výšivky. A další chyby už se jen nabalovaly. Mám problémy s prostorovým viděním, takže měřím a měřím a počítám a pak rup a utnu se. Nedošlo mi, že tam budu přišívat knoflík a tím prostředek by měl být počítán od kraje ke knoflíku. Další chyby nebudu raději rozebírat. Přestože s výsledkem spokojená nejsem, jsem ráda, že obal nakonec jako obal vypadá a dá se zapínat. Momentálně svou funkci splní. Blok můžu nosit neustále v kabelce a když mě něco napadne, tak si nápad poznačím. Listy se dají doplňovat a časem obal vyměním. Už vím jak na něj. Tak hurá můžu psát. Rija

2 komentáře:

  1. Náhodou, mi přijde moc pěknej - a žádný chyby nevidím, jen krásné plátno a výšivku a nápad...

    OdpovědětVymazat