neděle 11. května 2014

Nový pomocník

V posledních pár týdnech začínám trošku víc experimentovat v kuchyni. Zkouším různé recepty a nové chutě. Když jsem před půl rokem vyzkoušela upéct svůj první domácí kváskový chléb, vůbec jsem netušila, jak nám zachutná a že už žádný jiný chléb nebudeme chtít jíst. Od té doby jsem už chleba nekoupila a to jsme do té doby byli spíše rohlíková rodina než chlebová. Dneska si víkend bez domácího chleba neumím představit. Není tedy ani divu, že můj kuchyňský mixér, který jsem dostala jako svatební dar, začal dosluhovat. Chlebové těsto je poněkud tuhé a stařičký pomocník toho měl občas plné brejle. Takže nezbývalo než se začít koukat po novém pomocníkovi. Jenže pořídit nového robota není tak jednoduché. Na trhu je velký výběr. Náhodou jsem narazila na značku bosh a našla robota, který splňoval všechny moje požadavky a když jsem zjistila, že se k němu dá ještě spousta dílů dokoupit bylo rozhodnuto. Ve středu jsem si nového pomocníka dovezla na chalupu a první těsto na chleba vymíchala novým robotem. Překvapilo mě, jak je tichý a jak dobře se ovládá. Nová hračka mi udělala radost a během prodlouženého víkendu si prošel zatěžkávací zkouškou v podobě dobrot na malou rodinnou oslavu. Jen nebyl čas dobroty vyfotit. Takže jedno foto pomocníka z netu. Rija
Foto z netu

2 komentáře:

  1. Jaruš dobře jsi vybrala, taky ho mám:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Riji neh sa dobre mieša, seká...mixuje :) tiez mam podobrnu hracku a je to skvely pomocnik, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat