čtvrtek 23. ledna 2014

Na růžích ustláno

Také se vám zdá, že čas neskutečně rychle utíká. Konec ledna se blíží mílovými kroky. V posledních dnech nějak nevím co dřív. Docela jsem ráda, že máme zimu, protože můžu ještě pořád tvořit. Nejraději tvořím, když vím, koho danou věcí obdaruji. Bohužel netvořím tak rychle, abych mohla všechny koho bych chtěla obdarovat. Tento polštář jsem vyšívala pro kamarádku k narozeninám a jsem docela zvědavá jestli jí udělá radost. Na její reakci si musím ještě chvíli počkat. Chvíli mi trvalo, než jsem objevila to pravé a podle reakcí svého okolí určitě udělám radost. Ze začátku výšivka vypadala dost nejasně, ale po vyžehlení jsem si oddychla. Tak a teď už jen udělat radost. Přeji vám všem krásný a pohodový víkend. Já se chystám na další tvoření. Mějte se krásně a děkuji vám za krásné komentáře. Rija

9 komentářů:

  1. Rijo, ten je nádherný. Já myslím, že určitě udělá radost. :-) A čas mi taky strašně rychle utíká. V poslední době čím dál víc. Kdyby tak šel na chvilinku zastavit. Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný Jaruš ..... a fakt čas letí.... nedávno vánoce a už skoro konec ledna:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Polštář se bude moc líbit,je krásný.Jak ten čas letí je nejvíc znát na dětech.není to tak dlouho co capkali do školky a teď jsou na vysoké ...:-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polštář se líbil. Majitelku jsem rozplakala, ale hodí se jí naprosto báječně.

      Vymazat
  4. Polštářek je nádherný! Povlak sis ušila sama? Já mám totiž podobný koupený, takhle bych to krásně neolemovala. A ty knoflíčky :-) Výšivka k němu nádherně ladí!
    A máš pravdu, před měsícem byl Štědrý den...

    OdpovědětVymazat
  5. Kdepak povlak je koupený, ale na vlastním pracuji. Mám i díly na vlastní knoflíky. Uvidím jak dopadnou první pokusy. Díky za pochvalu.

    OdpovědětVymazat
  6. Rijo, páni, to je nádhera! Moc se mi líbí i celé dokončení díla, nikterak si to nepodcenila - vše je sladěno, precizní a chytře vymyšlené!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat