pátek 27. prosince 2013

Střípky vánoc 3 - dárky

Oba dva svátky vánoční byly u nás ve znamení návštěv. První svátek jsme byli, jako každý rok, na obědě u maminky. Udělali jsme si krásný den a vzájemně se potěšili krásnými dárky. Letos bylo vše ještě krásnější, protože všude vládl klid a pohoda. Celý den utekl ani nevím jak. Druhý sváteční den přijely milé návštěvy k nám. Synové přivedli své dívky. Bylo moc krásné posedět v milé společnosti mladých lidí. Mám velkou radost, že jsme si mohli všichni v klidu a pohodě posedět a popovídat. Je krásné mít kolem sebe milé a pohodové duše. Jsem nesmírně bohatý člověk, když kolem sebe takové duše mám. Všem vám moc děkuji, za to že jste a že vás mám. Rija
Od manžela

Od synů

Od maminky a brášky

Od slečen, ani netuší jak moc potěšily

5 komentářů:

  1. Jé, dnes seriál:-)))
    Pěkné dárečky jsi dostala, musela jsi být móc hodná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, viroza polevila, tak to musím dohnat........jen mě mrzí, že fotky letos nejsou nic moc.....asi jak jsem měla oči pořád plné slz.....

      Vymazat
  2. Ale jdi ty, fotky jsou dobrý:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je hezké vidět někde "skorotchýni", která mluví o svých snachách (nebo možná budoucích snachách) hezky... Hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  4. Gabru a Málinku miluji!!!! Teď jsi mi připomněla, že bych si je zase měla přečíst. A "Káju" taky miluju :-)

    OdpovědětVymazat