sobota 7. prosince 2013

Mrazivá procházka

Sobotní ráno nás přivítalo sněhovou nadílkou. No někdo by mohl říct, že bylo pocukrováno, ale u nás na jihu touhle dobou víc ani neočekváme. Manžel musel do práce, tak brzy vyjížděl a já se chvíli mazlila v peřinách s Nelou. Je to takový náš víkendový rituál. Po chvilce dovádění jsme vstaly a já dala péct chleba a prát pračku. Přestože stále foukal šílený vítr, vyšlo sluníčko a mraky nádherně ozdobily oblohu. Nela netrpělivě čekala na ranní vycházku. Prošli jsme se kolem zahrad a Nela řádila jak malé dítě. I ta troška sněhu jí stačila k tomu, aby byla během chvilky jako sněhová koule a čumáček měla celý od sněhu. Snažila jsem se její radost vyfotit, ale nedařilo se mi ji zklidnit. Kočky jsou zalezlé v teple a objevují se jen, když mají hlad a nebo se chtějí pomazlit.Do večera všechen sníh roztál, ale naštěstí přestal foukat ledový vítr. V neděli ráno jsme byli na procházce v obvyklé sestavě. To se pro změnu snažily vydovádět kočky. Vyšplhaly snad na všechny stromy kolem a Nela jen závistivě koukala a přemýšlela, proč jí to také nejde. Je krásné pozorovat zvířata při jejich hrách. Mám moc ráda naše společné procházky. Rija


To je paráda, pojď to taky zkusit



Taky se ti to tak líbí

Micka posedává opodál a sleduje okolí

Aspoň jednou se mi podařilo zachytit Šmudlinku na stromě


1 komentář:

  1. Takové zimní počasí mám ráda, Rijo! U nás dnes celý den pršelo...
    Moc se mi líbí tvá dekorace na a v otočené sklence.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat