pondělí 9. září 2013

Obyčejné pondělí



Pondělní den začal krásně. Cestou do práce jsem měla možnost v autě pozorovat krásný východ slunce. Vypadalo to, že navzdory předpovědi, bude krásný den. Bohužel, ještě dopoledne začaly z nebe padat drobounké kapky. Měla jsem vyřizování venku a neměla deštník. Kupodivu foukající vítr kapky rozháněl a tak mi cestou ani nevadilo, že nějaká kapka spadne. Přestože bylo pošmourno, vzduch krásně voněl a bylo i příjemně. Ani nepřízeň počasí mě neodradila, abych nevytáhla, vždy připravený foťák, a neudělala pár obrázků. Většinou chodím podél řeky, mimo provoz na silnici. Přes řeku vede starý železný mostek, který dnes slouží pro pěší a cyklisty. Ještě si pamatuji, že za mých studijních let, vedly přes most koleje, které vedly k nedalekému nádraží. Za řekou stával mnoho let cukrovar. Dnes část starých, krásných budov chátrá. Část je krásně opravená a je v nich nějaká firma. Cukrovar tak připomíná, jen komín.  Ještě rychle vyfotit plující kachny a budovu školy v záplavě vrb a už jsem opět ve městě. Nikdy jsem si neuvědomila, že skoro v centru města může být ukryta taková klidná oáza. Vlastně teprve až když jsem tady začala bydlet a chodit s Nelinkou na procházky, objevuji skryté krásy tohoto zvláštního města. Spousta lidí už mi říkala, že by taková místa tady nehledali. Na všem se dá najít něco krásného. Na městě plném aut, na lidech nebo na obyčejných věcech, které běžně míjíme bez povšimnutí. Jen se stačí v tom každodenním shonu nechvíli zastavit a rozhlédnout se kolem. Mě to moc nezdrželo a i zamračený den, tak může mít své kouzlo. Přeji vám a´t na všem co vás potká, najdete jen samá pozitiva. Rija

Úžasná práce, zvlášť když víte jak moc byl most zničený





Výhoda přibližování ve foťáku. Krásné zdobení oken.


Žádné komentáře:

Okomentovat