středa 29. srpna 2012

Prima den

Je to pár měsíců, co vesničkou, kde máme chalupu, projížděla na kolech kolegyně s manželem a zastavili se na zahrádce na kafe. Moc se jim líbila vznikající zahrádka a manžel kolegyně mi slíbil sehnat stromky, aby zahrádka nebyla holá. Minulý pátek jsem si dovezla pět stromečků a dostala jsem nabídku, že mě vezmou na Den otevřených dveří do Litomyšle do zahradní školky. Nápad se mi líbil a tak jsem včera vyrazila na výlet. Připadala jsem si jak Alenka v říši divů. Měla jsem napsaných pár keříků, které bych chtěla na zahrádce, že nějaký snad budou mít. Vzhledem k tomu, že jsem nikdy v podobné školce nebyla, tak mi z toho výběru šla hlava kolem.Množstvím rostlin a jejich krásou se mi úplně motala hlava a podlamovaly kolena. Musel na mě být asi dost zábavný pohled, jak se tam doslova svíjím nad cedulkami a keříky. Nakonec jsem koupila osm krásných keřů do živého plotu a čtyři menší keříčky do skalky a záhonků. Byla jsem ráda, že jsem nakoupila keříky na celý živý plot a ani nijak závratně neutratila. Cestou domů jsem si připadala jak v rauši. Nejen že jsem neustále vstřebávala dojmy z výletu, ale ještě ještě novinky v práci. které jsem se dozvěděla než jsem odjela. Až doma jsem si uvědomila, že jsem z toho šoku zapomněla i fotit. Vyfotila jsem si jen krásné aranžmá, které měli udělané v prezentační místnosti a pak jsem  foťák ani nevytáhla. Vůbec jsem nedoufala, že živý plot bude už letos kompletní. Takže víkend bude ve znamení kopání děr a sázení. A co že jsem si to vlastně přivezla domů - svídu, dřín, ptačí zob, pustoryl, vajgélii, kalinu, tamaryšek a tavolník. Už se moc těším, až se plot rozroste. Takže pro potěchu oka krásné aranžmá a jen pro zajímavost jsem si vypůjčila fotky jen části nabídky z  netu. Krásný večer Rija






Foto internet

Foto internet

Foto internet

Foto internet

2 komentáře:

  1. To musel být výlet! Naprosto chápu následné upadnutí do rauše :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zahradnictvi miluji a chodim tam pravidelne,jeste ze mam knizku o stronech v Cestine tak jsem se hned podivala jak vypada Drin a zjistila jsem ze jsou tri ruzne tak ze stejne nevim ktery jsi si vybrala ,nektere ktere jsi si koupila take mam.Tak at se ti dobre sazi a vsechno pekne roste.

    OdpovědětVymazat