pátek 10. srpna 2012

Obyčejné dny v obyčejném životě

Pár dní jsem svůj blog zanedbávala. Nějak mě ty vedra, co u nás panují zpomalují a taky toho bylo nějak moc. I tak jsem prožívala nádherné dny. O víkendu jsme měli na chaloupce na návštěvě přátele. Známe se mnoho let a je moc krásné se s nimi setkat. Pořád máme o čem si povídat a je fajn, že se u nás cítí jako doma. Přestože jsem měla v pondělí volno, abychom se užili co nejdéle, uteklo to jak voda. Musím přiznat, že to bylo náročné. Nejsem zvyklá chodit pozdě spát a třídenní ponocování mi dalo zabrat a ještě dneska je to na mě znát. Potřebovala jsem probdělé noci dospat. Kde je doba, kdy jsem byla schopná ponocovat skoro denně a únavu jsem skoro nepociťovala. Jo člověk holt stárne a i vedra se na únavě podepsaly. Stěží se mi daří zachytit krásy přírody. Ranní červánky jsou jednou z těch krás a další  zvířata. Neustále nestačím obdivovat naše kočky. V největších vedrech se rozvalí ve stínku a dokáží spát celé hodiny a člověk kolem nich může chodit a je nic ze spánku nevytrhne. Zahrádka se kupodivu drží a díky studni, co máme na zahrádce můžu zalévat dosytosti. V půlce července to už vypadalo kriticky, docházela voda. Stačilo pár dní dešťů a spodní vody stouply a studna se naplnila. Pro příští rok se musím krotit v osazování truhlíků a nádob. Než totiž všechno pozalévám trvá to docela dlouho. Naštěstí se zahrádka odvděčí svými květy. Růže si teď daly chvilku oddych, aby mohly zase nádherně rozkvést. Kvete mi jen jedna a to je nezmar. Kromě zahrádky si užívám návštěv přátel. Zrovna včera jsem byla za kamarádkou, která má šestitýdenního chlapečka. Je to takový malý andílek, ostatně jako všechny děti. Už dlouho jsem nedržela v náruči tak malé miminko. Nedivím se, že je pro většinu lidí dětský úsměv nejkrásnější na světě. Tenhle malý človíček se na mě usmál a hned byl svět veselejší. Bylo to moc příjemné odpoledne a kamarádce moc děkuji za pozvání a že mi dovolila pomazlit se s jejich korunním princem. Ještě dnes cítím tu nádhernou vůni, jakou voní všechny miminka. S tvořením to teď bylo slabé, ale na víkend hlásí ochlazení, tak zkusím zrealizovat pár drobností, které nosím už nějakou chvíli v hlavě. Přeji vám všem krásný nadcházející víkend Rija



















2 komentáře:

  1. Jaruško krásné fotečky :o)Kocouři se mají u Tebe skvěle jsou nadmíru spokojen. :o)--zahrádka ti přenádherně kvete a ten maličký brouček je k zulíbání.Přeju ti krásně prožitý víkend a už se moc těším až nám tu představíš ty tvé nápady co zatím nosíš v hlavě už hotové :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrádku máš nádhernou, obdivuji, jak Ti to všechno tak hezky kvete. A kočičáci jsou dokonalí :-)Takhle malé mimčo už jsem taky dlouho nechovala.

    OdpovědětVymazat