sobota 12. května 2012

Krásný den a plný překvapení



Včerejší den byl plný překvapení. Už od rána byl plný teplých slunečných paprsků. První překvapení na mě čekal hned dopoledne. Dárek v podobě krásného svícnu se svíčkou mě udělalo velkou radost. O druhé překvapení se postaraly kolegyně. Prý když je ta zahrádka, tak do ní musí přijít květiny a na skalku rozverný trpaslík a o třetí se postarala kamarádka. Květina, medvídek a kocourek, jako ten můj živý na chalupě. Říkala jsem si, že už mě nemůže vůbec nic překvapit. Neměla jsem ovšem ani tušení, že největší překvapení na mě čeká večer. Jako každý pátek jsme jeli na chalupu. Odpoledne starší syn volal, že nebude doma a dorazí večer. Pokaždé mám radost, když mi nahlásí, kdy asi příjde. I když by nemusel, protože je dospělí. Dojel kolem desáté a podává mi dáreček. Pořádně mě překvapil. Podává mi balíček, s krásně naaranžovanou květinou, a bonboniéru a povídá mi, že si odpoledne uvědomil, že je v neděli Den matek a dneska mám narozeniny, tak si mám vybrat, co si dám k čemu. Asi si budu muset začít zvykat, že mě neustále něčím překvapuje. Přestože jsem těch dárečků dostala dneska víc, tak ten poslední mi udělal největší radost. Potěšilo mě, že na mě myslí.Mějte se moc krásně a užijte si krásný víkend. Tady konečně prší. Rija



no není to celý Zrzek

květina od syna

6 komentářů:

  1. Nádherné dárečky. přeji všechno nejlepší k narozeninám a gratuluji k báječné rodině a skvělým přátelům.

    OdpovědětVymazat
  2. Amélie děkuji. Rodinu mám báječnou a naštěstí i pár dobrých přátel mám. Krásný den přeji Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. Rijko, vše nej nej nej k narozeninám a užij si dnešní den ;-)

    OdpovědětVymazat