pátek 4. května 2012

Ahoj léto...

ahoj prázdniny, zpívá v jedné své písničce Hanka Zagorová. Je sice teprve začátek května a do prázdnin je ještě daleko. I když, čtyři dny volna, co jsem si užívala na přelomu týdene, a letní teploty se mohly klidně zaměnit s prázdninami. Vzala jsem si v pondělí dovolenou, a tak jsem si užívala letních teplot na chaloupce. Každý den ráno a večer jsme se toulaly s Nelinkou kolem rybníka, polí a užívaly si sluníčka. Místní u rybníka postavily plůtek a k němu vodníka s vodnicí a hrníčky na dušičky a Nelinka pokaždé štěká na figuríny, jak se lekne. Během dne jsme se raději schovaly za silné zdi chalupy, protože nám tak vysoké teploty nedělají dobře, ale i tak jsme si volna užily nádherně. Trošku jsem zase pokročila s úpravami zahrádky. Konečně jsem vyházela zmrzlé keříky růží za nové a budu se těšit, až začnou dělat parádu.. Miluji rána kdy, jen v pyžamu a s hrnkem kávy, vycházím na zahrádku, obcházím záhonky a očima vytahuji další kytky ze země a těším se na nové květy. Přitom poslouchám zpěv ptáků, kvákání žab, v nedalekém rybníku, a užívám si toho úžasného ticha, které tu panuje. Sedím ve starém houpacím křesle s kočkami na klíně a psem u nohou. Ani se člověku nechce věřit, že teprve skončil duben a začíná květen. Pro mě nejkrásnější měsíc v roce. Nádherně kvete skalka a spousta rostlin se probouzí k životu. Teď se sice počasí trošku pokazilo, ale vláha je moc potřeba, tak pořád doufám, že zaprší i u nás. Před námi je další prodloužený víkend, tak snad se vydaří jako ten předchozí. Příjemný páteční podvečer Rija
















2 komentáře:

  1. Krása.....hihi jestli by jsi zítra spíš neměla jít na Kampu než do Kolbenky..aby jsi se vyřádila :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Skalku máš nádhernou! A to kafíčko s čokoládou... já bych si k tomu ještě vzala vyšívání :-)

    OdpovědětVymazat