sobota 9. září 2023

Koncert

První zářijový a zároveň i školní týden je za námi. Dny jsou čím dál hektičtější a než se člověk otočí je večer. Letošní léto je u nás maličko jiné. Pokud máme možnost, něco podnikáme (bohužel se to odráží na stavu zahrádky). Program na poslední srpnový víkend jsme si naplánovali už koncem července. Vrátili jsme se opět v čase a vyrazili do Počátků na koncert Lenky Filipové. Vyrazili jsme až v sobotu, jen na jednu noc. S malou zastávkou v Telči na oběd, jsme dorazili do Letohrádku sv. Vojtěch. Tentokrát jsme měli jiný pokoj. Odpoledne bylo slunečné, ale předpověď nás upozorňovala na večerní déšť. Při kávě jsme si zamluvili stůl na večeři a nakonec jsme u stolu zůstali i po dobu koncertu. Výhled jsme měli krásný a podium jak na dlani. Koncert uvedla manželka Pavla Trávníčka a Lenka zazpívala všechny své krásné písničky. Taková nostalgie mladších let se hodila k prostředí:-). My jsme si koncert užívali se sklenkou vína. Bohužel předpověď se nespletla a po půl hodině od začátku koncertu začalo pršet. Jen málokdo z posluchačů odešel. My jsme měli štěstí, že pod slunečníkem nepršelo. Kvůli bouřce musel být koncert po hodině přerušen. Vítr vzal deštník vedle u stolu. Ale i tak jsme si atmosféru koncertu užili. Měli jsme štěstí a k hotelu doběhli celkem v suchu. Hůř na tom museli být posluchači, co seděli blíž u pódia, ti museli být mokří durch. Obdivovala jsem personál, který ještě za deště uklízel nádobí a židličky. Ráno nezbyly po bouřce žádné stopy. I přes nepřízeň počasí jsem si odnesla krásný zážitek. Rija















4 komentáře:

  1. Škoda toho deště, písničky Lenky Filipové mám také ráda a živý koncert je úplně jiná atmosféra než poslech třeba z rádia. Ale výlet jste si užily, a to je dobře. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
  2. Jaruško, déšť a víno, to jde, ale ta bouřka, to už bych zdrhala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Rijo, Lenku Filipovou mám taky ráda. A podle fotek to vypadá, že jste spali v hezkém hotelu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rijo, tak to jste měli fajn výlet, spojený s koncertem. A to počasí je jak na houpačce. Já jsem letos zažila příšernou bouřku, když jsem byla sama na chalupě, která je na samotě u lesa, blízko spadlo několik stromů, děs. Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat