pondělí 15. srpna 2022

Třeboň - den první

 Měsíc utekl jak voda a já zjistila, že jsem nenapsala ani řádku. Pokusím se to napravit teď. Mám dovolenou, tak snad bude víc času na psaní. Pořád se něco děje, ale dny mi letí tak rychle, že mám pocit, že jen chodím do práce a spím. Ten zbytek se nějak vytěsňuje na vedlejší kolej:-)))). Dovolená mi vlastně začala minulý čtvrtek po práci. Přijela jsem domů a z vlaku přesedla do auta a vyrazili jsme směrem naše milované jižní Čechy. Plány byly původně úplně jiné, ale nakonec jsme vyrazili do Třeboně. Nelinka tentokrát měla hlídání, tak jsme vyrazili i s koly. Vzhledem k tomu, že se spousta silnic opravuje, tak nás navigace vedla přes Českou Kanadu. Kdysi jsme přes Českou Kanadu projížděli a jednou jsme se zastavovali i ve Slavonicích. Mohla jsem se tak kochat nádhernou krajinou. Cesta proběhla bez problémů a za chvíli jsme byli v cíli. Ubytování jsme měli pěkné, i s kuchyňkou. Trošku mě sice zarazilo, že jsme u nádraží, ale nebýt toho, že jsem vlaky viděla, tak bych si myslela, že tudy vlaky nejezdí. Za celou dobu jsem žádný vlak neslyšela. Naše první kroky vedly k soše Vodní víly, která stojí ve Zlaté stoce. Pokaždé, když jsme v Třeboni musíme zkontrolovat, zda tam stojí. Někteří jí říkají Tlustá Berta, protože stojí v blízkosti Bertiných lázní. Prošli jsme se náměstím, okolím zámku a prošli se i po hrázi rybníka Svět. Letos poprvé jsme se prošli i kolem Bertiných lázní. Celý park i břehy Zlaté stoky, jsou plné květin. Obdivovala jsem tu tu krásnou svěží zeleň, která mi už u nás schází. Byli jsme tam jen pár dní, ale užili jsme si dny naplno.  Rija



































4 komentáře:

  1. Nádherné fotografie. V Třeboni se mi moc líbilo a musím říci, že se to tam docela změnilo. Přeji Ti krásné dovolenkové dny a hlavně ať si odpočineš.

    OdpovědětVymazat
  2. V Třeboni jsme byli na dovolené před čtyřmi roky, líbilo se nám tam moc. Výlet jsme si také udělali, třeba Jindřichův Hradec je také moc hezké město. Hezké dny přeji, zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Českou Kanadu mám moc ráda, je to krásný kraj.A v Třeboni je taky krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rijo, zdravím. Tak to jste měli hezkou dovolenou. V Třeboni jsem byla vždycky jen na výletě nebo za mamkou v lázních, ale moc se mi líbí. Kde jste byli ubytovaní? A dala jsis kapří hranolky ? Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat