pondělí 30. prosince 2019

Vánoční střípky

Krásný předposlední den v roce. Měsíc utekl jak voda a nebyl pořádně čas se tady otočit. A takové plány jsem letos měla, jak si ty letošní sváteční dny připravím, jak budu užívat klidu a pohody. Nevím, kde dělám chybu, že mi ten čas tak rychle letí. Prosinec je pro mě nejbláznivější měsíc v roce. A ten letošní byl opravdu postavený na hlavu. Ze začátku to vypadalo, kolik budu mít času vše nachystat a nakonec jsem byla ráda, že jsem stihla alespoň něco. Nejspíš jsem přepracovaná, nebo nevím, ale dostavila se únava, migréna a problémy se žaludkem a to ještě před svátky. Na poslední chvíli jsem došívala dečky na vánoční stůl. Všechno jsem stihla, vánoční pohodu vychutnala i setkání s rodinou a navíc i malý útěk za sněhem.
Ale hezky popořádku. Viděla jsem, že jste měli také krásné a pohodové svátky. Ježíšek splnil naše očekávání a pomaličku se dny vrací, do zajetých kolejí. Tak maličko zavzpomínám na na naše sváteční chvíle. Pokud chcete, zvu vás k nám na návštěvu. Rija


















2 komentáře:

  1. Hezké jste to měli. A úžasný je ten ubrus s hvězdou.
    Hezký poslední den letošního roku a šťastné vykročení do toho nového

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za milé ohlédnutí za Vánocemi, Rijo!
    PF 2020!
    Helena

    OdpovědětVymazat