středa 27. listopadu 2019

Patchwork

Na dveře klepe prosinec, blíží se advent a nastává doba, kdy s kamarádkou vyrážíme na patchworkovou výstavu. Ani netuším kolikátým rokem už jsem výstavu navštívila, ale říkám si, že bez výstavy, by u nás nemohl začít advent:-). Každým rokem nestačím obdivovat nádheru, kterou jsou některé ruce schopny vytvořit. Já stále bojuji s šicím strojem a bohužel neustále má převahu stroj. Letos jsem nasbírala spoustu krásné inspirace a v euforii z té nádhery, jsem hodnou chvíli obracela pravítko nad látkou, v domnění, že přijdu na způsob jak na věc. Pořád říkám, že se někde stala chyba a prostorové vidění, či logické myšlení a další schopnosti se ke mě vůbec nedostaly. Myslím si, že manžel, při pohledu na mě, musel začít pochybovat o mém duševním zdraví. Já pochybuji už dávno. Jak je možné, že někdo sedne a vypadne mu z ruk nádhera a jiný sedí a nic. Říká se, že trpělivost hory přenáší, ale moje hory se někde zasekly nebo co. Ale jak říkal Jan Lucemburský: "Toho Bohdá nebude, aby český král z boje utíkal". Já se jen tak lehce nevzdám:-).
Rija














2 komentáře:

  1. Je to krása. S jednoduchým patchworkem si porádím, do složitějších obrazců se nepouštím :-).
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Já patchwork hrozně obdivuji - líbí se mi, ale vím, že vytvořit něco takového nejsem schopná. Zvlášť ty polštářky jsou super

    OdpovědětVymazat