sobota 3. března 2018

Procházky

Dnešní den byl jako malovaný. Sluníčko svítilo a i mráz polevil. Jakmile se na nebi objeví slunce a začne hřát, tak se mi v hlavě sepne program zahrada. No zatím jen program, zem je zamrzlá a stejně se nedá nic dělat. Jediným povyražením jsou procházky. Poslední víkendové dny procházkám přejí. Minulý týden jsme si šli  prohlédnout devastaci přírody kolem vesnice. Podle všeho se u nás buduje nová cyklostezka, ale podle devastace přírody to vypadá, jako by tady měla vést nejméně dálnice. Při dnešní procházce jsme objevili další zničená místa. Na kolech jezdíme také a milujeme, když stezky vedou kouzelnou přírodou a ne vysekanou planinou. Budu doufat, že někdo vysadí keře a stromy a podél stezky bude krásná příroda. Pár zajímavých míst zachycených dosluhujícím fotoaparátem. Zvažovala jsem, že si nový foťák budu přát k narozeninám, ale vyhrál to šicí stroj. Nevím sice jestli výsledek šití bude lepší než fotky, ale přeci jen mě šití láká víc, jak fotografování (foťák si koupím stejně). Manžel sice dneska říkal, že je příroda ještě taková smutná, ale pro mě má i tak své kouzlo. Ještě pár týdnů a všechno tohle se zazelená a přijde jaro. Možná jsou to poslední zimní fotky. Rija
















2 komentáře:

  1. Taky jsem se byla včera projít. Když jsem vyšla, tak foukal vítr a pocitově bylo dost mrazivo. Ale pak se to zklidnilo a člověk cítil, jak už pomalu, ale jistě sluneční paprsky začínají hřát.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. S tím programem zahrada to mám stejně. :-)
    Pěknou procházku jste měli. Pa.

    OdpovědětVymazat