neděle 21. února 2016

Zaháním depku

Ve středu jsem odcházela od doktora s prodloužením neschopenky. Ani kašel se nelepšil, spíš jsem měla chvílemi pocit, že je mi hůř. Počasí na draka, déšť venku tma jak večer. Nastřižená látka na polštářek naprosto neladila s výšivkou. Prostě chvíle jak stvořená na depku. Ještěže existují kamarádky. Dostala jsem pár výchovných rad a když to s vámi někdo myslí opravdu dobře, tak i nabančení na dálku udělá divy. Vzala jsem do ruky látku, řezák, špendlíky a stehovku a pustila se do práce. Asi se divíte, ale já bez špendlíků a stehovky neušiji ani pytlík na bylinky. Jsem švadlen na baterky a ještě ke všemu blondýna. Vražedná kombinace. Nejdříve jsem se vztekala, protože jsem se pokoušela o lem na ubrus a přestože mám úžasný návod, chybí mi nějaký mezi krok, abych pochopila, co s tím :-)). Nejspíš musím nechat uležet, pěkně v teple, abych na to někdy časem přišla. Takže konečně je obývák v novém. Jen závěsy ještě nevisí. Ušité jsou, jen asi nejdříve umyji okna, aby jaro přišlo do čistého. Hezký večer. Rija


2 komentáře:

  1. Polštářek je moc krásný. Přeju ti, ať je ti den ode dne líp a líp.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, dnešní počasí tomu dost napomohlo.

    OdpovědětVymazat