pondělí 28. září 2015

Podzim

První podzimní den odvál čas a mé předsevzetí mít výzdobu přesně na den vzalo také za své. Máme tady podzim s celou svou parádou. Ranní teploty a mlžné opary z posledních dní tomu napovídají, ale odpoledne je ještě stále krásné babí léto. Nevím čím to je, že opět s několikadenním zpožděním jsem vytvořila malou výzdobu. I když kaštany nosím domů už týden a větvičky s plody mám ve vázičce už od soboty a kukuřici jsem si utrhla už v pondělí. Jen z toho utvořit nějaký krásný celek jsem nezvládla. Proto úkol číslo jedna na prodloužený víkend, vytvořit alespoň malou výzdobu. A jak praví staré přísloví: "Kdo si hraje, nezlobí", tak jsem si trošku hrála. Doufám, že bude ještě chvíli, tak krásně jako dneska, a tak vám všem přeji krásný podzim. Rija








1 komentář: