neděle 21. července 2013

Procházka městem nad Dyjí

Výletní víkend jsem ukončila procházkou městem nad Dyjí. Naše poslední zastávka byla Znojmo. S kamarádkou jsme zvádly kafíčko a zákusek v cukrárně, než nasedla na autobus, který ji odvezl domů. No a když už jsem tam byla a počasí bylo přímo ukázkové, tak proč nevyužít odpoledne k procházce starobylým městem. Už jsem ve Znojmě nebyla pěknou řádku let a tak jsem vyrazila na malou procházku. Po pár krocích můj zrak zaujala socha sovětského vojáka se vztyčeným samopalem. Zajímavá připomínka dob minulých. Neměla jsem vůbec tušení, že dneska ještě někde něco takového je běžně k vidění. Nebýt opravených fasád, spousty květin a venkovních zahrádek, tak bych řekla, že se ve městě až tak nic nezměnilo. Z malých uliček na nás dýchá kouzlo historie a řeka pořád teče stejným údolím. Výhled od kostela miluji a nikdy se do těch míst nezapomenu podívat. Škoda, že nejde z těch fotek vycítit, jak úžasné chvíle jsem zažila a jak jsme si ty chvíle užily. Ještě večer jsme poseděli u ohně se skleničkou vína. Za to dnes jsem skočila ze sna do reality a nabitá energií jsem zvládla tolik věcí a jsem se sebou spokojená. Přeji vám krásný a pohodový pracovní týden a nebo báječnou dovolenou. Rija




















6 komentářů:

  1. Nádherná procházka, děkuju:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ve Znojmě jsem nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Jaruško, krásně jsi celý výlet zdokumentovala. Díky.
    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé,tak vidím,že ses vypravila k nám
    a jsem ráda,že se ti výlet líbil.
    Moc zdravím a přeju krásné letní dny!

    OdpovědětVymazat