středa 13. března 2013

Magické datum a střípky uplynulých dní

Od brzského rána mě pronásleduje dnešní magická 13. A teprve večer mi došlo, že celé dnešní datum je vlastně magické 13. 3. 2013. Tím se vysvětluje celý sled událostí, které mě dneska potkaly. I kolegyně v práci říkala, že dnešní třinácka v datu je jasná. A to nemluvím o zvratech počasí a třeštění hlavy a opětovném nasthování se sousedových kostí do mého bolavého těla. Prostě úžasně blánivý den. Během dne sem tam vyšlo i sluníčko a vůbec nic nesvědčovalo tomu, že by mělo dojít ke změně počasí až na bolest hlavy a asi milionu kostí v mém zakulaceném těle. Vrcholem všech událostí bylo, když jsem se pokoušela zamknout svou kancelář čipem na oběd a chvíli mi trvalo než se mi seply mozkové závity a mě docvaklo, proč to nejde. Zbytek dne proběhl v normě. Dokonce jsem bez problémů zvládla nechat ostříhat Nelu a je z ní krásný jarní beránek a dokonce jsem zvládla dovézt domů svého vlastního psa a nikde cestou nezaměnit. Večer se ukázalo, že předpověď počasí na dnešní den a moje kosti věštící změnu se nemýlily a venku začalo sněžit. Je to sice nádhera, poletující vločky ve světlech pouličních lamp, ale v půlce března bych už raději to jaro. No ještě pár dní a jaro už u nás zůstane. Doufám, že vy jste měli příjemnější den a ono magické datum se vás nijak nedotklo. No a na závěr se s vámi podělím o krásnou květinu, kterou jsem dostala od manžela v pátek k MDŽ. Přiložím i pár fotek zapadajícího slunce u nás na Konci světa a Nelinku jako plyšové zvířátko a jako ovečku. Tvoření posledních dnů ukáži až někdy příště, protože jsem tvořila dáreček do Jarní výměny a balíček je zatím stále v rukách naší pošty, no možná už slovenské pošty. Až dorazí k majitelce, tak vám ukáži tvořeních posledních dnů. Přeji krásné sny a přežijte poslední mrazivé dny bez větších ztrát. Rija




Krásný den a posílám pac a pusu


16 komentářů:

  1. Jaruško,krásné fotky a ať už tě ta hlava nebolí!!!Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Rijuško poslední dny mě také bolí hlava a trpím...
    Krásné fotky!
    Přeji at se brzy zahřejeme v jarním sluníčku.
    Krásný den.pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě dva dny tu zimu vydržíme a pak už bude jaro.

      Vymazat
  3. Krásné fotky a přeji ať už nic nebolí! A máš doma roztomilého "beránka" :-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo škádlím Nelu a volám na ni ty moje ovečko a ona začíná na oslovení slyšet:-))))

      Vymazat
  4. Krásnou kytičku jsi dostala.... já měla den v pohodě:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak doufám, že dneska to bylo lepší, Rijo...
    Měj hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, katastrofy se už nedějí, ale hlava bolí stále.

      Vymazat
  6. Milá Rijo, Nelinka je opravdu krásný jarní beránek. Dokážu se vžít do tvé situace, tyhle dny dobře znám (ajaj). Přeju ti, ať už se všechno od teď jen a jen daří. ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je vykoupaná a ostříhaná, tak má srst hodně jemnou, jak vlnu.

      Vymazat
  7. kytička z lásky jistě potěšila. A Nelinka je připravena na jaro. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelinka je připravená vždy na všechno. Jak je odlehčená, tak se jí venku líbí mnohem víc. Ta se o víkendu zase zničí.

      Vymazat
  8. Krásná kytička. Miluji západ slunce, tak mě fotky moc potěšily:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky zapadajícího slunce i Nelinky. Adélča je šíleně zarostlá, příští týden pošupajdí ke kadeřnici.

    OdpovědětVymazat