sobota 14. července 2012

Nový doplněk šatníku

Tímto kratičkým příspěvkem ukončím seriál z Modravých dálek. Z každé dovolené se snažím si dovézt nějaký drobný suvenýr. Manžel ale neustále říká, že máme těch pracholapek šíleně moc. To uznávám a při posledním stěhování jsem dělala velkou čistku. I tak jich je pořád dost. Proto, když jsem letos přemýšlela nad suvenýrem, chtěla jsem aby byl praktický nebo jiný, než obvykle. Proto když jsem uviděla tuhle kabelku, v mé zamilované fiakové barvě, bylo rozhodnuto. Nedávno jsem zjistila, že kabelek mám málo a tak nějaká další se uritě neztratí. A šaty? Ty jsem uviděla náhodou v Lindexu, když jsme jeli z promoce. Uznejte sami, nemohla jsem je tam přeci nechat. Zvlášť, když jsem před prázdinami narazila na úžasné háčkované bolerko ve stejné barvě. K šatům můžu nosit jakýkoli barevný doplněk, i kabelku. Nejspíš přibude k mým oblíbeným barvám přibude další. Ta béžová prostě nemá chybu. Rija


2 komentáře:

  1. Kabelek není nikdy dost :-) Já mám na ně úchylku... Šatičky jsou taky pěkné!

    OdpovědětVymazat
  2. Já si do nedávna říkala, že mi stačí jen jedna, ale obávám se, že to bude po botách další moje úchylka.

    OdpovědětVymazat