pátek 1. června 2012

U nás doma

Dnešní den byl plný zvratů a změn. Počasí bylo spíš jako v dubnu. Taková správná aprílová taškařice. Chvíli sluníčko, chvíli pořádný šupec. Přes den mi to moc nevadilo, byla jsem v práci. Pozdě odpoledne jsme dojeli na chaloupku a během chvilky svítilo sluníčko, foukal vítr, pršelo a na obloze se objevila i duha. Jako každý pátek jsme s Nelou byli obejít okolí chaloupky. Vzduch voněl vodou. Bylo chvilku po dešti, v dálce svítilo slunce a procházka byla nádherná. Voda už byla potřebná a všechny rostliny nádherně pookřály po pokropení deštěm. Zahrádka pookřála a v zapadajícím slunci vzduch nádherně voněl. Takové chvíle mám nejraději. Proto dnešní procházka byla taková krásná. Stejné pocity měly i naše kočky, protože se s námi po delší době vydaly na procházku a obě dvě. Dokonce jsme se stali středem pozornosti sousedů. Venčící se kočky se přeci jen tak nevidí každý den. Je vidět, že naše kočky vyrůstaly od mala s Nelou a tak se prostě potřebují občas vyvenčit. Krásnou dobrou noc Rija










3 komentáře:

  1. Duha s kostelíkem nemá chybu.
    Zajímaví okamžik. PĚKNÝ VEČER JARKA

    OdpovědětVymazat
  2. Jj., duhové fotky nemají chybu, nádherná atmosféra, ale procházky s celým zvěřincem mě nepřekvapí, u nás totéž, jen to procesí je větší - dvě pejsky a většinou tři kočky, kocour většinou bývá líný a čeká na náš návrat před vrátky :-D
    Pa Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dano já doufám, že než se s námi naučí chodit koťata budeme mít už jen jedno. Ještě pořád se najde někdo, kdo je z toho v šoku, že se s námi chodí venčit i kočky.

      Vymazat